El jutge demana a Begoña Gómez que justifique que només va viatjar a la graduació de la filla a Londres

El passaport que va tornar al jutjat l'esposa de Pedro Sánchez no tenia segells que acreditaren entrades i eixides del país 

Peinado ha advertit que els fets podrien ser constitutius d'un delicte de quebrament d'una mesura cautelar
Peinado ha advertit que els fets podrien ser constitutius d'un delicte de trencament d'una mesura cautelar / Europa Press

El jutge Juan Carlos Peinado ha demanat este dilluns a Begoña Gómez que justifique que va utilitzar el passaport únicament per a viatjar a Londres, per a assistir a la graduació de la filla, ja que el document que va entregar diumenge en els jutjats no tenia segells que acreditaren entrades i eixides del país.

El jutge d'instrucció ha donat cinc dies a la dona del president del govern perquè demostre que va utilitzar el passaport exclusivament per a atendre a l'acte acadèmic per al qual li va donar autorització a viatjar el jutge Antonio Viejo, que substituir Peinado durant les vacances.

A més, Peinado ha advertit que si no acredita el viatge o es demostra que va incomplir les mesures cautelars, els fets podrien ser constitutius d'un delicte de trencament d'una mesura cautelar.

Peinado va enviar a juí amb jurat a Begoña Gómez per quatre suposats delictes i va ordenar, en una resolució dictada el 20 de juny, que se li retirara el passaport, se li prohibira eixir d'Espanya i que compareguera en el jutjat cada quinze dies, com a mesures cautelars fins al dia del juí, en apreciar risc de fugida.

També et pot interessar

stats