Els joves consumeixen cada vegada més continguts en internet en detriment de la televisió
Els espectadors passen dos hores més veient la televisió que navegant a la xarxa.
El nombre de visitants únics a internet ha augmentat un 6,4% respecte al mes de setembre de l'any passat, però el temps de consum a la xarxa és un 75% inferior al de la televisió convencional. Són dades extretes de l'informe de Barlovento en què compara el consum entre ambdós suports.
Si bé s'ha superat el rècord mensual de 31,4 milions de navegants al mes de setembre d'enguany, un 81,8% de la població espanyola, el temps de consum de la televisió convencional fou de 5 hores i 18 minuts al dia. Una mitjana de visionat que és sensiblement superior al temps de consum en internet, que és de tres hores i escaig, unes dues hores i mitja per damunt, la qual cosa suposa un 75%.
Pel que fa al perfil del consumidor de continguts audiovisuals en internet, les dades mostren un públic més paritari entre homes i dones, i més jove que l'audiència televisiva. En la televisió, el perfil predominant és femení i de 55 anys d'edat o més, mentre que la majoria dels navegants tenen entre 25 i 54 anys d'edat.