Investiguen les xarxes i els videojocs del xiquet de nou anys que va caure d'un sèptim pis a Sagunt

La Unitat d'Atenció a la Família i la Dona (UFAM) manté oberta la doble via d'hipòtesi: no descarta ni el suïcidi ni la caiguda accidental

Imatge d'arxiu d'un cotxe de la Policia Nacional
Imatge d'arxiu d'un cotxe de la Policia Nacional

La Policia Nacional continua investigant els missatges i converses en videojocs i xarxes socials del menor de nou anys que la nit de Nadal va precipitar-se per la finestra d'un sèptim pis al domicili del pare a Sagunt (Camp de Morvedre). Malgrat l'edat, el xiquet tenia mòbil i comptes oberts en diverses xarxes que ara revisen els agents.

La Unitat d'Atenció a la Família i la Dona (UFAM) manté oberta la doble via d'hipòtesi: no descarta ni la caiguda accidental ni el suïcidi. Les fonts indiquen que, després de les primeres indagacions, s'ha rebutjat la possibilitat que el menor tinguera problemes escolars o haguera patit episodis d'assetjament en el centre educatiu.

El menut passava la primera setmana de vacances de Nadal amb els pares, que estan divorciats, però descarten discussions o situacions que pogueren haver afectat l'ànim del menut. El xiquet va passar la vespra de Nadal amb el pare, la parella d’ell i una germanastra de dotze anys, sense que transcendira cap episodi que fera preveure el desenllaç, segons la investigació.

S'hi va desplaçar la Policia Local i la Nacional, amb els especialistes de la Unitat Científica i l'equip forense, que va fer l'alçament de cadàver.

Les persones amb idees suïcides i afins rebran ajuda especialitzada a qualsevol hora en el telèfon 024 i, en situacions d'emergència, també poden telefonar a l'112. Les temptatives i morts per suïcidi mai tenen un únic detonant, sinó que són una reacció a un patiment extrem causat per factors psicològics, biològics i socials que poden previndre's i tractar-se.

També et pot interessar

stats