Policies d'Homicidis investiguen l'apunyalament a un jove després d'una persecució en grup a València
La víctima va tractar de fugir per diversos carrers i va ser ferida per l'esquena amb una arma blanca
La Policia Nacional investiga l'agressió a un jove amb arma blanca després que diverses persones el perseguiren per diversos carrers de la ciutat de València, segons ha avançat Las Provincias i han confirmat a Europa Press des de la Prefectura Superior.
Els fets van ocórrer el passat diumenge, quan un grup de persones de diferents nacionalitats van perseguir per diversos carrers un jove i finalment el van agredir amb algun tipus d'arma blanca per l'esquena. El grup d'homicidis de la Policia Nacional a València investiga els fets com a intent d'homicidi, segons afig EFE, que informa de "diverses punyalades" per l'esquena.
En principi la víctima no presentava ferides de gravetat i el seu estat no era "preocupant", segons informen les mateixes fonts policials a Europa Press. En qualsevol cas, han remarcat que la Policia Nacional manté una investigació oberta per a esclarir l'ocorregut i detindre els presumptes responsables de l'agressió.
Segons les dades avançades per Las Provincias, les ferides per sis punyalades van ser greus, el grup d'agressors pertany a bandes llatines i van utilitzar armes blanques, bats de beisbol i almenys una arma de foc de balins. Una segona víctima de la persecució per la zona de l'avinguda del Port, també de nacionalitat pakistanesa, va poder fugir dels atacants.