Restablixen la circulació del TRAM d'Alacant entre Creueta i Vila Joiosa després d'un accident a les vies
La policia judicial i forense investiguen la mort d'una dona atropellada pel tramvia
Una dona ha mort atropellada este dilluns en l'encreuament del semàfor del TRAM d'Alacant entre les parades de Creueta i Vila Joiosa. El sinistre ha provocat la interrupció del servici de la línia 1 durant tres hores, segons han informat fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).
El succés ha ocorregut a les 10:25 h i la circulació s'ha restablit a les 13:11 h, després de l'alçament del cadàver. La policia judicial i forense investiguen la mort de la dona.
TRAM d'Alacant ha informat este matí en el seu perfil de la xarxa social X que s'havia interromput el servici de la línia 1, que connecta la capital provincial amb Benidorm, a causa d'un atropellament. La companyia ha demanat disculpes als usuaris per les molèsties ocasionades.