La iniciativa dels sopars solidaris llança una línia d’ajudes de fins a 10.000 euros per beneficiari

"Des de València per a València" va recaptar milions d’euros amb els sopars organitzats per xefs de renom internacional per a ajudar a reactivar els negocis d’hostaleria

Desenes de xefs amb estrela Michelin i de primer nivell s'han sumat a la iniciativa
Desenes de xefs amb estrela Michelin i de primer nivell s'han sumat a la iniciativa / "Des de València per a València"

La iniciativa "Des de València per a València" ha fet pública la línia d’ajudes que llança per a ajudar a negocis d’hostaleria afectats per la DANA, després que els sopars que han organitzat per tot Espanya i també a diferents ciutats del món recaptaren més de tres milions d’euros.

Els cuiners valencians Ricard Camarena, Begoña Rodrigo i Quique Dacosta han capitanejat un projecte que, després d’una exitosa primera fase, busca ara complir l'objectiu: ajudar a la recuperació de la zona afectada per la DANA a través de la recuperació del seu teixit hostaler i gastronòmic, amb especial atenció a les famílies en situació de vulnerabilitat.

Com han informat des de l’organització, les ajudes seran de fins a 10.000 € per persona beneficiària a fons perdut i s’entregaran de manera finalista i nominativa. Hi podran accedir persones físiques amb menors a càrrec seu i que siguen comerciants, autònoms o xicotets comerciants, amb l’objectiu de reprendre l’activitat a la qual es dedicaven.

Aquelles persones interessades han de presentar la sol·licitud a través del formulari en línia disponible en la pàgina web de la iniciativa www.desdevalenciaparavalencia.com.

També et pot interessar

stats