Incorporen a la causa judicial de la dana un vídeo que mostra el cabal del barranc de Poio el matí del 29-O

S’han inclòs també diversos àudios de telefonades que va rebre la sala de l'112 en la jornada de la catàstrofe

Nou vídeo i àudios incorporats a la causa que investiga la gestió de la dana

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana del 29 d’octubre ha incorporat a la causa nous àudios que permeten escoltar, des de dins de la sala del 112, la situació que es va viure la jornada de la catàstrofe, que va deixar almenys 233 víctimes mortals. 

Es tracta de telefonades a les quals ha tingut accés À Punt de persones demanant auxili i comunicacions amb la Policia Local en una jornada caòtica de treball. En elles s’escolta com es pregunten entre els professionals d’Emergències què instruccions donar davant situacions de persones que han quedat atrapades en vehicles o dins de cases negades. 

“Ens telefona un conductor informant-nos que la carretera està negada i diu que a més li han caigut unes pedres d’un mur en la part de davant del cotxe i no pot eixir”, diu una treballadora del 112. 

Així mateix, també s’han incorporat a la causa unes imatges gravades al matí pels bombers forestals de Buñol mentre vigilaven el barranc de Poio. El vídeo mostra el cabal del barranc al matí abans que els retiraren a la base, minuts abans de les tres de la vesprada.

També et pot interessar

stats