La incidència acumulada supera els 4.000 casos per cada 100.000 habitants
Espanya arriba als nou milions de contagis des de l'inici de la pandèmia i la Comunitat Valenciana s'acosta als 100.000
El repunt de contagis, amb xifres de tot el cap de setmana, ha fet que aquest dilluns la incidència acumulada a la Comunitat Valenciana se situe en 4.005,33 casos per cada 100.000 habitants, 428,54 punts per damunt de divendres, segons les dades publicades pel Ministeri de Sanitat. Una tendència contrària a la del conjunt d'Espanya, on la incidència inicia la setmana amb un lleuger descens de 37 casos per cada 100.000 habitants.
Nou milions de contagis a Espanya
Espanya ha superat ja els nou milions de contagis des de l'inici de la pandèmia (9.280.890). I d'aquest total, la Comunitat Valenciana frega ja els 100.000 casos positius (993.167), la quarta autonomia amb les dades més elevades per darrere d'Andalusia, Catalunya i Madrid.
El detall per grups d'edat mostra que hi ha quatre on la incidència acumulada supera els 5.000 casos per cada 100.000 habitants (entre els menors d'11 anys, dels 12 als 19, de 30 a 39 anys i de 40 a 49 anys). En l'altre costat, els grups d'edat més elevada són també els que tenen menor incidència.
Malgrat l'evolució de contagis, la pressió hospitalària es manté prou estable. De fet, si bé és cert que l'ocupació dels llits hospitalaris ha pujat un punt fins a situar-se en un 16,87%, la de les places UCI es manté en les xifres de divendres (amb un 25,98% de les places disponibles).
Més llegit
-
‘Punt a punt’ retransmet hui el València-Mallorca i demà el Llevant - Reial Societat
-
Més de 2.000 estudiants passen pels cinemes de València per a vore 'La invasió dels bàrbars'
-
À Punt estrena ‘Xino Xano Ibèric’, un viatge de Hu Zhao per tot Espanya
-
Jornada de reflexió a Extremadura en les primeres eleccions anticipades d'esta comunitat autònoma
-
Els aeroports de València i Alacant augmenten vora un 11% els vols previstos per a estes festes de Nadal
-
CASA 47 obri la inscripció a una convocatòria pilot per a accedir a 171 vivendes de lloguer assequible