La incidència acumulada baixa deu punts i se situa en 173,35 casos
La Comunitat Valenciana suma 502.152 positius des de l'inici de la pandèmia i 7.639 víctimes mortals
Les dades de la pandèmia a la Comunitat Valenciana mantenen la tendència a la baixa iniciada fa unes setmanes. L'informe diari del Ministeri de Sanitat mostra que la incidència acumulada s'ha situat aquest dimecres en 173,35 casos per cada 100.000 habitants, deu punts menys que aquest dimarts. Al conjunt d'Espanya, la incidència ha baixat 12 punts fins als 221,76 casos per cada 100.000 habitants. Aquest dimecres Sanitat ha informat de 6.818 nous casos positius a tot Espanya i de 132 morts més.
A la Comunitat Valenciana s'han comptabilitzat 502.152 positius des de l'inici de la pandèmia i 7.639 víctimes mortals, les deu últimes, afegides en les últimes 24 hores. Al conjunt d'Espanya, la xifra de contagiats des de març de 2020 arriba ja a 4.861.883 i les víctimes mortals en són 84.472.
La pressió hospitalària avança més lentament cap a la millora. A la Comunitat Valenciana milloren les dades d'hospitalitzacions generals, que han baixat aquest dimecres del 3,89% al 3,81%. A les UCI, mentrestant, la situació està estabilitzada i els ingressats per Covid representen un 12,81% de les places (12,69% un dia abans). Al conjunt d'Espanya, els afectats per coronavirus ocupen el 5,64% dels llits i el 16,63% de les places UCI (17,39% el dimarts).
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Els whatsapps de Feijóo amb Mazón el dia de la dana: "Porta la iniciativa de comunicació. És la clau"
-
Temporal hivernal a la vista
-
L’Alcúdia de Crespins plora la mort de Laia, la xiqueta de dos anys amb una malaltia ultraminoritària