Igualtat obri un expedient informatiu a l'educador acusat de violar una menor de dèsset anys
Mentrestant, continuen les investigacions per tal d'esclarir els fets que van succeir en un tutelat de València
La Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives ha obert un expedient informatiu a l'educador acusat de violar una adolescent de dèsset anys en un centre de menors de València.
Mentrestant continuen les investigacions per tal d'esclarir els fets, al mateix temps que s'han activat els protocols per a aquests casos de delictes sexuals. Segons indica el diari Levante-EMV de fonts de la Conselleria, "s'ha assegurat el benestar de la menor", però sense concretar si se l'ha traslladada a ella o a l'educador de centre.
Des d'Igualtat i Polítiques Inclusives, en coordinació amb la delegació del govern, es compila tota la informació en relació amb aquesta presumpta violació d'un educador a una menor en un centre de menors. La Policia Nacional investiga aquest cas que s'ha destapat després que la menor, de dèsset anys, ho haja denunciat en estar uns dies hospitalitzada per una crisi nerviosa.
Cal indicar, que aquest dijous està previst una reunió de coordinació entre la Policia Nacional, la Guàrdia Civil, la delegació del govern espanyol i tots els agents involucrats en els àmbits que tenen a veure amb la violència masclista i les agressions sexuals.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
L'anomenat piròman del Saler reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València