"So, humans, so": Correus llança una campanya per evitar l’abús d’enviaments urgents

Durant els pròxims dos mesos es faran més de cent milions d'enviaments i el 50% es tornarà

Imatge de la campanya de Correus per a aquest hivern
Imatge de la campanya de Correus per a aquest hivern / Correus

Correus ha llançat una campanya publicitària per a reflexionar sobre l'impacte de la paqueteria urgent en el medi ambient. En l’anunci insten a reduir el ritme i a no abusar d'aquesta mena d'enviaments urgents, especialment en aquestes dates, com el Black Friday i la campanya de Nadal, quan es disparen.

Amb el títol 'So, humans, so’ i el lema "No tot és urgent, però cuidar el planeta sí", aquesta nova campanya digital posa el focus en la necessitat de reflexionar si aquesta urgència no és necessària i existeixen altres formes més sostenibles per a rebre un paquet, ja que el lliurament ràpid suposa una major contaminació per al planeta.

Segons les estimacions del sector per a enguany, durant els escassos dos mesos de campanya, es faran més de cent milions d'enviaments, i fins al 50% dels articles es tornen, cosa que multiplica l'impacte mediambiental.

En aquest sentit, la companyia logística ofereix als clients el servei d’enviaments responsables, amb el qual el lliurament es fa en un termini màxim de 72 hores des que es fa la comanda. Aquest mètode permet optimitzar les rutes, aprofitar al màxim l'espai en els vehicles i estalviar combustible, reduint d'aquesta manera les emissions contaminants.

També et pot interessar

stats