Huit treballadors ferits en una explosió de gas en les obres del metro de Barcelona
Dos operaris en estat greu, i els altres cinc presenten afeccions de menor consideració
Huit treballadors han resultat ferits, dos d'ells greus, a causa d'una deflagració de gas que s'ha produït este dimecres a la nit en l'accés d'una estació de metro de Barcelona, que està en obres, segons ha informat el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). L’explosió ha derivat en un incendi.
Tots els afectats són operaris que treballaven en la zona. Dels huit, dos estan greus, tres menys greus i els altres tres presenten afeccions de caràcter lleu.
L'accidentés conseqüència d'una fuita de gas en una canonada que es va produir dimecres, vora les 14:40 hores, en les obres de la línia 5 del metro.
Hores més tard, a les 22:50 hores de la nit, mentre els operaris duien a terme els treballs de reparació de la conducció, es va produir una deflagració que va ferir els huit treballadors. Esta explosió va ocasionar un incendi, que els Bombers de Barcelona han controlat.