Els hotels pengen el cartell de "Mascotes benvingudes" per als clients de quatre potes

La nova Llei de Benestar Animal ha posat de termini el 29 de setembre per a indicar si les mascotes són benvingudes o no

Els hotels han de confirmar si admeten mascotes amb la nova llei de benestar animal / À Punt NTC

En plena temporada alta de turisme, els hotels han de decidir si pengen o no el cartell de “Mascotes benvingudes” per als animals de companyia. La nova Llei de Benestar Animal demana indicar clarament a la clientela si s’admeten o no mascotes abans del 29 de setembre, ja que hui en dia viatgen cada vegada més amb la família i "cal especificar què poden i què no poden fer, com per exemple, per quines zones poden circular sense corretja", com ha aclarit Nuria Montes, secretària general d'Hosbec.

A Benidorm (Marina Baixa), molts hotels han decidit que les mascotes són benvingudes, en vista de la demanda de clients que arriben de viatge amb elles. Entre les noves normatives, alguns establiments han establit que no poden estar presents a les cuines, els menjadors, la zona de bufet o la zona de bany de la piscina. 

D’altres, fins i tot tenen una planta reservada per a aquest tipus de client, que no només ha de pagar per l'estada de la seua mascota, també una garantia per neteja de les habitacions. Un d'aquests recintes és l'Hotel Mercure. El director, Luis Torres Ferrero, ha contat a À Punt Notícies que "tenim una màquina de vapor específica i unes aspiradores especials per a eixes habitacions" ha contat. La política d'admissió d'aquests nous visitants també ha d'especificar quin tipus de mascota és i de quin pes. En definitiva, es tracta d’una nova estratègia per a donar-li un nou valor al fet de viatjar amb els nostres animals. 

També et pot interessar

stats