El govern descarta desdoblar el 'bypass' de Sagunt i ampliarà a quatre carrils el traçat actual
Bernabé destaca que invertiran 90 milions en la connectivitat de l'A-23 amb la V-23 i l'AP-7/A-7 per a "millorar la connectivitat" de l'entorn de Sagunt i del Port de Sagunt
El govern espanyol descarta el desdoblament del conegut com a bypass de Sagunt, en la confluència de l'AP7 amb l'A7. En el seu lloc, s'aposta per ampliar el traçat actual amb un carril més per sentit, de manera que s'aconseguiran els quatre carrils en esta zona.
Així, ho ha anunciat este dimecres la delegada del govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, després de reunir-se amb l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, per a analitzar les infraestructures viàries.
Bernabé ha recalcat que el govern "està compromés amb la millora de les connexions viàries d'un nus industrial i logístic importantíssim per a l'economia d'espanyola i de la Comunitat Valenciana com és Sagunt".
Així, ha recordat que invertiran prop de 90 milions en la connectivitat de l'autovia A-23 amb l'autovia V-23 i amb l'autopista AP-7/A-7.
"És una reivindicació històrica del municipi, que ara té una especial rellevància donades les expectatives de creixement per la instal·lació de la gigafactoria de Volkswagen", ha recalcat.
En este sentit, ha assenyalat que esta actuació permetrà "millorar la connectivitat" de l'entorn de Sagunt i del Port de Sagunt amb la xarxa de carreteres de l'Estat, tant cap a l'interior i nord del país, a través de la A-23, com cap al corredor mediterrani per la A-7 i l'AP-7.
A més, una altra de les millores que també contempla l'obra és poder resoldre els problemes de capacitat en la part de l'AP-7/A-7 que discorre entre l'A-23 i Sagunt nord.
Per a tindre el menor impacte possible sobre la població s'instal·larà una pantalla acústica per a protegir i evitar molèsties al CEIP Sant Cristòfol i al Centre d'Educació Especial Albanta.