La Generalitat proporcionarà 127 cases als damnificats del Baix Segura
Dalmau anuncia que posarà els immobles a disposició dels ajuntaments perquè les distribuïsquen.
El conseller d'Habitatge, Rubén Martínez Dalmau, ha anunciat aquest dilluns que la Generalitat posarà 127 vivendes a disposició dels ajuntaments del Baix Segura perquè les destinen als damnificats de la gota freda.
El titular d'Habitatge feia aquest anunci després de reunir-se amb el president de la Diputació d’Alacant, Carlos Mazón, per a conéixer les necessitats habitacionals dels veïns del Baix Segura, que han vist que l’aigua ha negat les seues cases aquest setembre.
Durant la setmana passada, els tècnics de la Generalitat van avaluar els danys estructurals de les vivendes afectades per les inundacions amb la finalitat de reduir al màxim els riscos per als residents.
D’altra banda, la iniciativa que ha anunciat hui el conseller d'Habitatge s'afig a altres, com el pla d’ocupació de la Generalitat, que destinarà 5,8 milions d’euros perquè els ajuntaments del Baix Segura contracten veïns desocupats o la declaració de zona catastròfica pel Consell de Ministres per a reparar els danys dels municipis del Baix Segura més afectats per la DANA, que pretenen restablir la normalitat, al més aviat possible, a les comarques més afectades per l’últim episodi de la gota freda.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil remet a la jutgessa de la dana la telefonada en què l'Aemet va dir que la pluja anava cap a Conca el 29-O
-
La Gossa Sorda esgota les 31.000 entrades dels concerts de la seua tornada
-
Apareix un cadàver en una platja de Cullera sense signes de violència
-
Sis detinguts i 1.700 quilos de cocaïna confiscats en un nou colp a la xarxa de narcos escapçada fa uns dies
-
Un atac israelià mata onze civils a Gaza mentre Israel identifica el cadàver de l'ostatge Eliyahu Margalit
-
La Fúmiga exhaurix les 46.000 entrades dels seus concerts de comiat a València i Barcelona