Gandia es converteix en escenari de l’anunci d’estiu de la loteria de Nadal
Els indrets triats han sigut la platja, la marjal, el braç del port i també la zona de pesca
Gandia s'ha convertit en l'escenari de l'anunci d'estiu del sorteig extraordinari de Nadal 2021, un espot presentat aquest matí pel president de Loteries i Apostes de l'Estat, Jesús Huerta
La tradicional campanya publicitària d'estiu ha recorregut enguany a l'humor i utilitza els assistents de veu dels mòbils, que suposen un avanç tecnològic, però no arriben a saber on caurà la grossa de Nadal
Durant l'anunci, la platja de Gandia, un dels seus locals, una botiga de complements de platja, el braç del port, la zona de pesca del port i la marjal acullen els dos protagonistes de l'anunci.
En l’Ajuntament han destacat que el rodatge ha sigut possible gràcies a la faena que es desenvolupa des de la Gandia Film Office, posada en marxa pel departament de Turisme. Aquesta oficina va propiciar que un equip de més de 50 persones de la productora estigueren a la capital de la Safor durant set dies, amb l'impacte econòmic que això genera.
El regidor delegat de Turisme, Vicent Mascarell, ha declarat que estan molt satisfets del resultat perquè milions de persones veuran les imatges del municipi durant els pròxims dies. “Hem de seguir treballant en aquesta línia per consolidar-nos com una destinació de referència al Mediterrani i aquest tipus d'accions suposen un suport importantíssim", ha assegurat.