Fira València acull el Congrés Internacional de Geociències i Teledetecció
Es tracta de la trobada internacional més important en aquesta matèria.
Fira València acull el Congrés Internacional de Geociències i Teledetecció, el més important del món en el sector, que s'ha inaugurat aquest dilluns. S'hi presenten els últims avanços tecnològics en observació de la Terra, com ara els nanosatèl·lits, de la mida d'una caixa de sabates.
La teledetecció està contribuint a millorar les prediccions meteorològiques i a observar i vigilar els canvis en la superfície de la Terra, com ara el desgel dels pols, la desforestació a l'Amazònia i l'estudi dels boscos.
L'Agència Espacial Europea i la NASA participen en aquesta trobada internacional. De les 2.400 persones expertes que hi assisteixen, la majoria són xineses. No debades, actualment la Xina és el país que més satèl·lits llança a l'espai. El segon és el Japó.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"
-
Un accident obliga a tallar dos carrils de l'A-7 a Manises i causa 14 km de retenció en direcció a Alacant
-
Reobri el Mercat Central amb 45 parades tancades després de l'incendi