Els ‘fasters’, el fenomen de consum audiovisual que desafia el futur de la creació

La sobreproducció de continguts i la falta de temps lliure estan darrere d'aquests hàbits

Els ‘fasters’, el fenomen de consum audiovisual que desafia el futur de la creació / À Punt NTC

Estalviar temps a l'hora de fer les coses arriba, propulsat pel consum ràpid i immediat de continguts a les xarxes socials, a la manera en què consumim el cinema i la televisió. És la nova manera de consumir continguts informatius i d'entreteniment del públic més jove: els 'fasters', o ràpids.

Accelerar la reproducció d'una pel·lícula o una sèrie a través les plataformes audiovisuals s’està convertit en una tendència que permet invertir menys temps, però que ens distancia de les emocions i els missatges que s’han volgut transmetre amb la creació.

La sobreproducció de continguts i la falta de temps lliure que caracteritzen la societat capitalista estan darrere d'aquest fenomen, un hàbit que desafia el futur de la creació audiovisual.

També et pot interessar

stats