Els estudis d’animació busquen talent jove al Weird Market de València
Els aspirants tenen cinc minuts per a intentar convéncer els caçatalents que són el perfil idoni per al seu projecte
Dotze estudis d’animació i videojocs busquen nous talents per a completar els seus equips, en la XV Weird Market de València aquesta setmana. És el mercat professional més important d’animació, videojocs i new media que se celebra a Espanya, i un dels més importants d’Europa.
Aquest dijous la jornada està dedicada als elevator pitch, o discursos ascensor, que seria la traducció literal d’aquest anglicisme amb què es denomina la presentació d’un projecte davant de potencials clients o inversors feta en només 30 segons, el temps que dura un viatge en ascensor. Una fórmula àgil que facilita el contacte amb joves talents i les empreses més punteres del sector.
Més d’un centenar de candidats han passat pel Weird Market per a intentar convéncer les empreses perquè els contracte algun dels dotze estudis d’animació i videojocs que hi participen i busquen nous talents per a completar els seus equips.
En el cas concret d’aquesta jornada, els candidats i les candidates s’enfronten al repte de vendre el seu talent i les aptituds en rondes de cinc minuts. Els perfils són molt variats, i els caçatalents realitzaran centenars d’entrevistes per a poder completar els seus equips amb els perfils específics que responen a les necessitats de cada projecte d’animació.