Les empleades de la neteja es tornen a manifestar
Protesten pels impagaments que pateixen des de fa ja dos mesos.
Treballadores de neteja de 150 col·legis públics valencians es tornen a concentrar aquest dijous com a protesta pels impagaments que pateixen des de fa ja dos mesos. En aquesta ocasió es manifestaran davant de la Conselleria d'Educació, i també a Castelló, Mutxamel i a Alacant.
Les treballadores demanen solucions a l'administració, ja que l'empresa assegura que no pot efectuar els pagaments perquè la Generalitat no els paga. Per això, exigeixen a la Conselleria d'Educació que prenga mesures o amenacen d'anar a la vaga el pròxim 18 de febrer. A més, el 31 de gener es manifestaran novament davant de la Conselleria d'Educació.
La Generalitat assegura que des de l'administració s'està pagant en els terminis establerts i atribueixen els impagaments a un problema de la financera d'aquestes dues empreses. Per això, se'ls ha obert un expedient.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Es cancel·la l'última etapa de la Vuelta per les manifestacions propalestines a Madrid
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens
-
La Guàrdia Civil desarticula un laboratori de cocaïna i dos punts de venda de droga a Silla i Picassent
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes