Quasi deu hores de retard en el vol que cobreix la ruta València-Eivissa
Desenes de passatgers han hagut de passar la nit a l'Aeroport de València, després d'ajornar-se fins a tres ocasions l'eixida de l'avió
Els passatgers i passatgeres del vol de Ryanair que cobreix la línia València-Eivissa van patir este divendres un retard de quasi deu hores. En principi l'eixida havia de ser a les 22:30 hores de divendres, però que després de diversos retards i una nit d'incertesa ha acabat enlairant-se a les 8 hores d'este dissabte.
Segons han relatat alguns passatgers del vol a À Punt NTC, la companyia Ryanair els va informar en un primer correu electrònic que el vol s'endarreria dues hores i eixiria finalment a la mitjanit. No obstant això, immediatament després reberen un segon comunicat retardant fins a la una de la matinada l'eixida del vol.
Vora les dos de la matinada, segons relaten els testimonis, van començar el procés d'embarcament i van haver de romandre quinze minuts tancats a l'autobús que els traslladava a l'avió. A continuació, els van fer tornar a la terminal perquè s'havien superat les hores d'activitat dels treballadors i treballadores de la companyia, segons se'ls va explicar.
Finalment, el vol ha eixit a les 8 hores del matí d'este dissabte —amb quasi deu hores de retard— i des de la companyia els han assegurat que rebran una indemnització de 200 euros per les molèsties. Una xicoteta compensació per a uns passatgers que han vist com se'ls han acurtat les vacances de manera inesperada.
La caiguda global de Microsoft ocorreguda este divendres va afectar nombroses empreses arreu del món, i precisament el sector de l'aeronàutica va ser un dels que més en van patir les conseqüències, també a casa nostra, on divendres es cancel·laren set vols a l’Aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández i quatre al de València. A més, segons Aena, a l’Aeroport d’Alacant-Elx, 130 vols més van eixir amb retard.