Detingut un britànic per la mort d'un compatriota a Benidorm
La Policia Nacional va arrestar l'home a l'aeroport de l'Altet, quan estava a punt de tornar a Escòcia.
La Policia Nacional va detindre diumenge passat a l'aeroport d'Alacant-Elx un escocés de 33 anys pel presumpte homicidi d'un compatriota divendres de matinada en una zona de marxa nocturna de Benidorm (Marina Baixa).
Els agents van fer la detenció a les 13:00 hores, quan l'home esperava el vol de tornada a la seua localitat, a Escòcia. Després de 48 hores als calabossos, l'home ha passat aquest matí a disposició judicial.
La Policia relaciona el detingut amb la mort d'un altre home escocés, de 33 anys, després d'una baralla a la porta d'un establiment de la ciutat. Segons testimonis presencials, durant la baralla la víctima va caure a terra i ja no va reaccionar, a pesar dels intents d'uns amics i dels serveis sanitaris per reanimar-lo.
Segons les primeres investigacions, els dos homes no es coneixien. De moment, l'autòpsia no ha pogut determinar si l'home va morir d'un colp del detingut o quan va caure a terra.
Més llegit
-
El govern portarà al Congrés divendres dos decrets amb la renovació automàtica dels lloguers i més protecció contra els desnonaments
-
Emergències gestiona 24 incidències per les fortes tempestes a la Plana d'Utiel-Requena, València i la Plana Baixa
-
Ford avisa a la plantilla: "El marge per a continuar augmentant concessions o costos s'ha esgotat"
-
Un alt càrrec va informar a Mus que en el Cecopi parlaven de perill “imminent” de Forata i minuts després “treien ferro”
-
Acord entre Urbagestión i Maricarmen perquè torne a sa casa
-
S'inestabilitza la situació meteorològica, amb una setmana de pluges
Més vist
-
28.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Panorama | La Intel·ligència Artificial, les donacions en vida i la crisi del xicotet comerç
-
28.09.2026 | Informatiu nit
-
29.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
26.09.2026 | Gala d'elecció de les candidates a falleres majors de València 2027
-
28.09.2026 | A la saca