Detenen una parella per intentar robar en un comerç de Borriana

El conductor del vehicle implicat en la fugida va donar positiu en THC i cocaïna

Agent de la Guàrdia Civil
Un agent i un vehicle de la Guàrdia Civil, en una imatge d'arxiu / Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha detingut un home i una dona que van fugir després d'intentar robar, presumptament, en un establiment de Borriana (Plana Baixa), segons ha informat la benemèrita en un comunicat.

Els fets van succeir la matinada de l'1 d'agost, quan els agents de la Guàrdia Civil van acudir a un avís d'una alarma de seguretat en un comerç del municipi.

Mentre inspeccionaven els accessos al local, els guàrdies van observar com una furgoneta que abandonava el lloc i desobeïa les indicacions de detindre's, motiu pel qual la van seguir fins que la van interceptar a diversos quilòmetres del lloc.

El vehicle implicat era una furgoneta sense placa de matrícula davantera i ocupada per dos persones que portaven eines compatibles amb les quals es van utilitzar per a forçar l'accés al comerç violentat. Així mateix, el conductor, que presentava símptomes d'estar sota els efectes de substàncies estupefaents, va donar positiu en THC i cocaïna.

Per estos fets, els agents van arrestar la parella per un delicte de robatori amb força en grau de temptativa i el conductor, a més, per un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària i un altre de desobediència.

Les diligències s’han enviat al jutjat de guàrdia de Vila-real (Plana Baixa).

També et pot interessar

stats