Detenen un policia nacional per agressió sexual a una agent en pràctiques a València

El detingut li va tocar els pits sense el seu consentiment i li va realitzar comentaris sexuals que la van incomodar durant la festa posterior al dinar de Nadal

Imatge d'arxiu d'un cotxe de la Policia Nacional
Imatge d'arxiu d'un cotxe de la Policia Nacional

Un policia nacional ha sigut detingut a València per un possible delicte d'agressió sexual per fer tocaments a una agent en pràctiques, segons han confirmat a EFE fonts de la Policia Nacional. Els tocaments es van realitzar en un dinar de treball el desembre passat i l'agent va ser detingut el divendres 9 de gener i va passar a disposició judicial el mateix dia.

Segons publica este dimecres el diari Las Provincias, el detingut és un policia del Grup d'Atenció al Ciutadà (GAC) i l'arrest el van realitzar agents de la UFAM (Unitat d'Atenció a la Família i Dona).

El detingut li va tocar els pits a una agent en pràctiques sense el seu consentiment i li va fer comentaris sexuals que la van incomodar durant la festa posterior al dinar de Nadal en un pub de València, segons informa el periòdic.

També et pot interessar

stats