Detenen a Santa Pola un home per atropellar un policia local i fugir
L’agent, que havia donat l’alto al conductor per maniobres temeràries, va patir una fractura de cama i va haver de ser operat
Un home ha sigut detingut a Santa Pola (Baix Vinalopó) després d’atropellar presumptament un agent de la Policia Local que li havia donat l’alto per conducció temerària i fugir del lloc dels fets. El policia va resultar ferit greu, amb una fractura de cama que va obligar-lo a estar diversos dies hospitalitzat i a passar per quiròfan.
Segons ha informat este divendres l’Ajuntament de Santa Pola en un comunicat, el detingut ja ha sigut posat a disposició de la Guàrdia Civil. El consistori també ha agraït la col·laboració ciutadana, que va permetre localitzar el presumpte autor dels fets.
Els fets van ocórrer mentre una patrulla de la Policia Local senyalitzava una tapa d’albelló solta que generava risc per al trànsit. En eixe moment, un dels agents va observar un conductor fent maniobres prohibides i conducció temerària, per la qual cosa va decidir donar-li l’alto.
Segons el relat policial, el conductor va reduir inicialment la velocitat i va aparentar que s’aturava, però quan es trobava a pocs metres de l’agent va accelerar bruscament i el va atropellar.
Després dels fets, el conductor va fugir i, durant l’escapada, va arribar a estar a punt d’atropellar algun vianant. La Policia Local va desplegar un dispositiu de recerca que va permetre localitzar el vehicle implicat dins d’una urbanització, parcialment cobert amb una lona.
La identificació del presumpte autor es va produir gràcies a les investigacions policials i a la informació aportada per testimonis que van presenciar els fets.
Més llegit
-
Educació envia una carta les famílies davant de la convocatòria de vaga indefinida: “Cap alumne pot ser captiu d’un conflicte sindical”
-
Aïllen a Alacant una dona de 32 anys que va coincidir en l'avió amb l'holandesa morta per hantavirus
-
Dos guàrdies civils morts i un ferit en xocar dos embarcacions de l'institut armat quan perseguien una narcollanxa a Huelva
-
Educació demana als sindicats que tornen a la negociació: "Ahí podrem arribar a punts de trobada més fàcilment que al carrer i amb manifestacions"
-
Un tercer britànic presenta símptomes d’hantavirus, mentre Tenerife ultima el dispositiu per a rebre el creuer afectat
-
Els docents rebutgen l'oferta d'Educació d'apujar el sou 75 euros bruts mensuals des del 2029 i mantenen la vaga indefinida