Detenen quatre persones per prostituir dones en cases de València
Les víctimes estaven amuntegades a les habitacions i només els permetien eixir a l'exterior durant una hora al dia
La Policia Nacional ha detingut a València a tres dones i un home d'entre 34 i 40 anys per prostituir dones en dues cases de la ciutat i blanquejar els diners que obtenien amb aquesta activitat. Els arrestats explotaven les víctimes, a les quals únicament deixaven eixir una hora al dia dels locals.
Les víctimes estaven amuntegades a les habitacions i tenien por de parlar amb els agents per por de ser expulsades, ja que la majoria es trobaven en situació irregular. Després de les investigacions practicades, la Policia Nacional ha identificat els sospitosos, que també blanquejaven els ingressos que acumulaven de la prostitució.
Finalment, han detingut tres dones i un home com a presumptes autors dels delictes d'organització criminal, blanqueig de capitals i un de relatiu a la prostitució. Els arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.
Més llegit
-
Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions
-
Calor moderada i sostinguda, amb temperatures més altes per a la setmana vinent
-
Concentracions i talls de trànsit en la segona jornada de vaga de metges d'esta setmana
-
À Punt emetrà en directe tres corregudes de la Fira de Fogueres d’Alacant
-
La jutgessa de la dana oferix a Camarero aportar els arxius adjunts del xat del Consell
-
El nou etiquetatge de la mel de venda a Espanya obliga a especificar-ne l’origen