Detenen quatre persones per prostituir dones en cases de València
Les víctimes estaven amuntegades a les habitacions i només els permetien eixir a l'exterior durant una hora al dia
La Policia Nacional ha detingut a València a tres dones i un home d'entre 34 i 40 anys per prostituir dones en dues cases de la ciutat i blanquejar els diners que obtenien amb aquesta activitat. Els arrestats explotaven les víctimes, a les quals únicament deixaven eixir una hora al dia dels locals.
Les víctimes estaven amuntegades a les habitacions i tenien por de parlar amb els agents per por de ser expulsades, ja que la majoria es trobaven en situació irregular. Després de les investigacions practicades, la Policia Nacional ha identificat els sospitosos, que també blanquejaven els ingressos que acumulaven de la prostitució.
Finalment, han detingut tres dones i un home com a presumptes autors dels delictes d'organització criminal, blanqueig de capitals i un de relatiu a la prostitució. Els arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.
Més llegit
-
Avís groc: tornen les pluges al migdia i es prolongaran fins dimecres
-
La grip supera el pic de contagis de l’any passat i tensiona les urgències hospitalàries
-
Carlos Alcaraz i Juan Carlos Ferrero separen els seus camins
-
Barrachina: "L'objectiu de Pérez Llorca és presentar pressupostos el 2026"
-
'The New York Times' vincula Ana Obregón amb els orígens de la fortuna de Jeffrey Epstein
-
La pluja i diversos accidents en hora punta compliquen més el trànsit als accessos de València