Detenen a Cullera el fugitiu més buscat de Polònia
L’arrestat és un multimilionari polonés que va realitzar escoltes il·legals en les zones VIP d'un restaurant a Varsòvia.
Agents de la Policia Nacional han detingut l'home més buscat per les autoritats poloneses en un pis de luxe a Cullera on residia amb la seua parella. La policia espanyola ha participat, amb estreta col·laboració amb la policia polonesa, en la investigació de l’operació Record, que va començar el passat 1 d’abril.
L’arrestat és un multimilionari polonés especialista en inversió. Durant 2013 i 2014 va realitzar escoltes i gravacions il·legals en les zones VIP d'un restaurant a Varsòvia amb la finalitat d'obtindre informació confidencial i amb ànim de lucre. Uns fets pels quals el van jutjar i condemnar, després va fugir amb l’objectiu d’eludir la presó.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil demana la col·laboració ciutadana per a identificar un cos trobat a Albalat de la Ribera
-
L'Elx rescindix el contracte de cessió de Rafa Mir
-
La policia investiga si el cadàver trobat a una nevera a Castelló és l'oncle del detingut
-
Comença el període de matrícula de les escoles oficials d'idiomes, amb un procés íntegrament telemàtic
-
L'Audiència de València demana investigar per "fals testimoni" els policies locals que van negar l'agressió sexual de Rafa Mir
-
València comptarà amb el primer Centre públic d'IA aplicada i renovarà tot el Front Litoral, des del parc de Desembocadura fins la Patacona
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2026 | 90 minuts
-
17.06.2026 | 90 minuts
-
17.06.2026 | Dolores Corella explica com la dieta i els hàbits poden influir en l’envelliment i l’edat biològica
-
16.06.2026 | María Oruña presenta la seua novel·la, ‘La Cámara de las Maravillas’
-
16.06.2026 | La directora Claudia Pinto presenta la pel·lícula ‘Morir No Siempre Sale Bien’
-
16.06.2026 | ContrÀpunt