Desmantellen una nau d’Almoradí on es cultivaven més de 600 plantes de marihuana amb un sistema automatitzat
El veïnat va advertir la Guàrdia Civil de les sospites pel soroll que se sentia des del carrer. Els agents han detingut un home de 37 anys, que ha quedat en llibertat amb mesures cautelars
La Guàrdia Civil ha detingut un home de 37 anys en desmantellar una sofisticada instal·lació de cultiu de marihuana, amb més de 610 plantes de gran tamany, en una nau industrial a Almoradí. La instal·lació tenia un avançat sistema automatitzat d'il·luminació, ventilació i reg, la qual cosa reduïa la presència humana per a cultivar les plantes, segons assenyala la Guàrdia Civil. A l’arrestat, amb antecedents per delictes similars, se’l processa per un presumpte delicte de tràfic de drogues.
La nau comptava amb un complex sistema. De fet, a més de l’automatització del cultiu, el local estava dividit en compartiments amb panells de pladur i portes camuflades, que ocultaven la plantació. A més, la nau tenia una connexió il·legal a la xarxa elèctrica.
En l'operatiu, la Guàrdia Civil ha intervingut 616 plantes de marihuana de grans dimensions, 79 llums, 23 tubs extractors, filtres, ventiladors, depòsits, fertilitzants i nombrosos productes fitosanitaris, com detallen fonts del cos policial.
La col·laboració ciutadana va ser el detonant perquè els agents iniciaren la investigació. El veïnat va advertir els agents del soroll procedent d’alguna mena de màquina industrial que se sentia des de l'exterior d'una nau situada al centre d'Almoradí.
Pel que fa al detingut, el jutjat d’Oriola, després de prendre-li declaració, ha decretat la llibertat amb mesures cautelars.
Més llegit
-
Dos germans moren en un accident de moto a l’entrada de València
-
Un robatori de coure entre Algemesí i Benifaió provoca retards en la línia C2
-
Reobri el pont que uneix Torrent i Alaquàs després del tancament per a reparar els danys de la dana
-
Fabra seu al banc dels acusats per les suposades irregularitats d'un patrocini al pilot Álex Debón
-
Del ponent al mestral
-
Com es fa...'A la saca'
-
Ixen desenes de rates mortes a la badia d'Alacant després de les pluges
-
L'Audiència ratifica la decisió de no imputar Bernabé per la dana i avala la investigació de la jutgessa
-
Consum insta Airbnb a llevar de manera immediata 65.000 anuncis il·legals de pisos turístics
-
Un accident talla la circulació a l’A-3 a l’altura de Xiva en direcció a Requena
Més vist
-
18.05.2025 | Informatiu nit
-
18.05.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
El balcó de Vicent Marzal, el pintor, escultor i muralista valencià
-
18.05.2025 | Una millor vida
-
18.05.2025 | Informatiu nit | Esports
-
19.05.2025 | Informatiu migdia | L'oratge
-
17.05.2025 | Bous des d'Almassora
-
18.05.2025 | Informatiu migdia
-
Una herència complicada
-
Corberán demana millores
Més escoltat
-
18.05.2025 | Línia de fons
-
Episodi 34: Veïns amb Lluís Obiols
-
18.05.2025 | Fem banda
-
18.05.2025 | Amunt i avall | Tercera Part
-
19 de maig - Monrou intrepreta el cèlebre “Happy Birthday Mr. President” (1962)
-
18.05.2025 | Amunt i avall | Primera Part
-
19.05.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
18.05.2025 | Amunt i avall | Segona Part
-
19.05.2025 | Amunt i avall | Segona Part
-
18.05.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana