Desarticulen dos punts de venda de droga a Sueca i Riola
La Guàrdia Civil troba en els registres 150 plantes de marihuana, dos quilos de cabdells i 30 grams de cocaïna
La Guàrdia Civil han detingut cinc persones, que estaven “perfectament organitzades”, per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Venien cocaïna i marihuana, fins i tot a menors d'edat, en diversos habitatges de Sueca i Riola.
Els compradors aparcaven el vehicle a escassos metres dels domicilis de venda o en la mateixa porta, inclús en moltes ocasions deixaven el motor encés i les llums d'emergències activades i feien una telefonada al comprador o acudien directament al punt de venda, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.
El 17 de juny, en efectuar els agents diversos registres, en estes dos poblacions de la Ribera Baixa, en un dels habitatges es va localitzar una plantació de marihuana. Allà també s'envasava la droga per a distribuir-la posteriorment, com han afegit fonts d'este cos policial.
En els registres es van trobar 150 plantes de marihuana, dos quilos de cabdells d'esta mateixa substància i 30 grams de cocaïna, com han detallat fonts de la Guàrdia Civil. Part de la droga estava preparada en dosi, llista per a ser distribuïda, afigen les fonts.
Per estos fets s'han detingut cinc persones, tres homes i dues dones, d’entre 27 i 42 anys. Se'ls atribueixen els presumptes delictes de constitució, finançament o integració de grup criminal, tràfic de drogues i defraudació del fluid elèctric.