Demanen tres anys de presó per a un matrimoni que tenia a 24 empleats sense papers
El ministeri públic considera que l’home i la dona van poder cometre un delicte contra els drets dels treballadors
La fiscalia demana tres anys de presó per a un matrimoni acusat de tindre 24 dels 27 empleats de la seua empresa de neteja sense donar d'alta en el sistema de la Seguretat Social i sense permís de residència.
Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia valencià (TSJCV), el juí per estos fets està previst per a este dijous 15 de gener a partir de les 09:30 hores en la Secció Primera de l'Audiència Provincial d'Alacant.
El ministeri públic considera que l’home i la dona van poder cometre un delicte contra els drets dels treballadors arran del descobriment de la Inspecció de Treball el 28 de juny de 2023, quan va fer un seguiment en el centre de treball de l'empresa.