L'incendi de Jalance passa a estar controlat mentre es mantenen els esforços cap al d'Enguera
Durant la vesprada de dilluns, també s'han declarat incendis a Vilallonga, Villar del Arzobispo, Montesa i Anna
El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha informat que l'incendi forestal a Jalance, a la Vall de Cofrents, està controlat mentre es mantenen els esforços cap al d'Enguera, originat al voltant de les 18:00 hores. Segons l'última actualització de l'112, a les 19:50 hores, l'incendi d'Enguera està estabilitzat.
En ell, han treballat sis mitjans aeris, quatre unitats dels bombers forestals de la Generalitat i dos dotacions del Consorci de Bombers de València.
L’Agència Estatal de Meteorologia havia activat l’avís taronja fins a les 22:00 hores a l’interior sud de València, també al litoral sud valencià, l'interior nord d'Alacant, el litoral sud i l'interior de Castelló.
Les tempestes han pogut ser la causa de diversos incendis durant la vesprada de dilluns. En concret, l'112 ha informat d'incendis a partir de les 14:00 hores a Jalance (Vall de Cofrents), Vilallonga (Safor), Villar del Arzobispo (Serrania), Enguera (Canal de Navarrés), i entre els municipis de Montesa (Costera) i Anna (Canal de Navarrés).
Segons l'última actualització de l'112 al voltant de les 20:00 hores, l'incendi de Jalance està controlat; el d'Enguera, estabilitzat; i els de Villalonga i Villar del Arzobispo, extingits.