La CV-33 reobri entre Torrent i València
De moment, este dimarts al matí s'ha reobert només per als serveis d'emergència i, al llarg del dia, ho farà també per al veïnat amb controls als accessos
El tram de la CV-33 que connecta Torrent amb València ha reobert este dimarts. Esta carretera, que uneix la CV-36 a l'altura de Torrent (Horta Sud) amb la CV-31 —coneguda com la pista de Silla— està de nou habilitada en este segment, que encara estava tancat en resultar greument danyat per efectes de la DANA amb la caiguda d'un pont al Km 8.
Este dimarts al matí, s'ha obert només per als serveis d'emergència i, al llarg del dia, obrirà també per al veïnat amb controls als accessos, ja que és una de les carreteres sota restricció de circulació fins dijous. De moment, la via és transitable per una de les calçades on s'ha habilitat dos carrils, un per cada sentit. A partir del dimecres, està previst que s'autoritze també la circulació d'autobusos.
L'obertura la va anunciar este dilluns el president de la Generalitat, Carlos Mazón, en una compareixença als mitjans on també ha indicat que s'han mobilitzat ja setanta autobusos. “S'han pogut recuperar 50.000 usuaris de Metrovalència i de Rodalia amb el servei de Metrobús”, ha dit.
En concret, Mazón ha indicat que les noves línies que han començat este dilluns són: 25 autobusos per a la nova llançadora València-Torrent, també noves llançadores al corredor de Llíria - Benissanó - la Pobla - València, la llançadora l'Eliana - València i la llançadora Paterna-València, que també es posen en marxa com a llançadores i serveis complementaris.
Este dilluns, a més, ha reobert l'N-330, que connecta Utiel i Talayuelas, i a mitjan setmana ho farà el bypass de l’A-7 i l’AVE a Madrid.
Més llegit
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
Comencen els talls de trànsit nocturns per la rehabilitació de la pista de Silla
-
Ponts fins a quatre vegades més llargs: la dana obliga a redissenyar-los
-
Calor generalitzada i avís taronja per màximes de 40 graus al litoral i l'interior sud de València
-
Dilluns, més calor
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
Més vist
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
Adeu a La Fonteta
-
29.06.2025 | Informatiu nit
-
29.06.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
Últimes operacions per a convertir un barco en vivenda turística a la platja de Sueca (III)
Més escoltat
-
29.06.2025 | Línia de fons
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
27.06.2025 | “Gran Pantalla”: cinema de neumàtics i gasolina
-
27.06.2025 | “Una cançoneta i mo n’anem”: homenatge a ABBA
-
29.06.2025 | Amunt i avall | Primera Part
-
29 de juny - Naix Antoine de Saint-Exupéry (1900)