Cues de més de set quilòmetres a l'A-7 en direcció Alacant per una col·lisió múltiple en l'entorn de Bétera
Les retencions arriben pràcticament fins a Puçol a primera hora d'este divendres
Un xoc amb diversos vehicles implicats este divendres en plena hora punta està complicant molt la circulació a l'autovia A-7 prop del tram també conegut com el bypass, que encercla la ciutat de València i és una de les més concorregudes de l'àrea metropolitana. Segons ha informat la Direcció General de Trànsit (DGT) l'accident ha ocorregut al punt quilomètric 315 en sentit entrada cap a València i direcció Alacant. Està deixant més de set quilòmetres de retencions, que comencen quasi des de Puçol fins a Sant Isidre de Benaixeve.
Al sud del territori, la DGT ha notificat un segon sinistre, concretament a l'autovia A-70 o circumval·lació d'Alacant, al quilòmetre 319 en direcció cap a Elx. Es localitza aproximadament al voltant del barri Ciutat d'Assís de la capital alacantina. De moment no hi ha constància de retencions a la zona, però les autoritats de trànsit aconsellen circular amb precaució i mantindre la distància de seguretat.
Altres punts conflictius
D'altra banda, a la xarxa principal de carreteres trobem els embossaments habituals d'un dia laboral de matí, amb milers de persones que es desplacen als llocs de treball. Un dels punts més conflictius és, com sempre, la V-31 o pista de Silla, on es registren cues al Forn d'Alcedo i també entre Silla i Beniparrell, tot en sentit d'entrada a València.
A la V-30, l'autovia que discorre paral·lela al nou llit del Túria, hi ha circulació lenta en els dos sentits del trànsit, cap a l'A-7 i també cap al port de València. Les retencions es repeteixen també a l'entrada des de l'autovia A-3, a l'enllaç entre la ronda Nord de València i la CV-35, i la CV-36 o autovia de Torrent, entre altres.
Més llegit
-
El govern portarà al Congrés divendres dos decrets amb la renovació automàtica del lloguer i més protecció contra els desnonaments
-
Emergències gestiona 24 incidències per les fortes tempestes a la Plana d'Utiel-Requena, València i la Plana Baixa
-
Ford avisa a la plantilla: "El marge per a continuar augmentant concessions o costos s'ha esgotat"
-
Un alt càrrec va informar a Mus que en el Cecopi parlaven de perill “imminent” de Forata i minuts després “treien ferro”
-
Acord entre Urbagestión i Maricarmen perquè torne a sa casa
-
Canvia la dinàmica meteorològica i es revertix la tendència seca
Més vist
-
29.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
28.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Panorama | La Intel·ligència Artificial, les donacions en vida i la crisi del xicotet comerç
-
29.09.2026 | Informatiu migdia
-
28.09.2026 | Informatiu nit
-
26.09.2026 | Gala d'elecció de les candidates a falleres majors de València 2027