Continua fugit un dels tres macacos japonesos desapareguts fa dos mesos d'una finca de Guardamar del Segura
El Seprona ha capturat una de les cries i ha localitzat la mare, que va morir accidentalment en caure a un pou.
La Guàrdia Civil i la Policia Local de Guardamar del Segura posarà en marxa dilluns un dispositiu per a localitzar i capturar el macaco japonés que encara està solt per la zona. Ahir mateix aconseguiren localitzar-ne un altre, mentre que el tercer animal que havia fugit va morir en caure dins d'un pou.
Es tracta de la mare i dues cries de macacos que fugiren fa quasi dos mesos d'una finca particular de Guardamar del Segura.
Des d'aleshores, el Seprona i el personal de l'Ajuntament els buscaven per la comarca. Finalment, ahir aconseguiren localitzar-los prop de Rojals, al Baix Segura, i capturaren una de les cries. La mare va caure accidentalment dins d'un pou i es va ofegar. Ara, el Seprona tractarà de traure'n el cos.
La cria capturada es troba a les dependències de la Policia Local de Guardamar i la traslladaran a un zoo de Madrid. Mentrestant, continua la recerca de l'altre exemplar per la zona.
Més llegit
-
Retencions quilomètriques al 'bypass' per dos accidents, un en cada sentit
-
L'Ajuntament i el port impulsen un gratacel de 108 metres a la Marina de València
-
La jutgessa de la dana cita Feijóo el 9 de gener i fixa el cara a cara entre Pradas i Cuenca el 12
-
Reobrin el pont del mas de Sabater de Picassent després de la reconstrucció pels danys de la dana
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Oratge més estable per als pròxims dies