El Consell llança una aplicació per a resoldre els dubtes no sanitaris sobre la crisi del coronavirus
L'aplicació, que és gratuïta, s'actualitzarà diàriament i està disponible per a Android i iOS.
La Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública ha creat una guia dinàmica d'actuació enfront del coronavirus disponible en l'aplicació GVA Responde. Aquesta eina, compatible amb tauletes i altres dispositius mòbils, respon de manera senzilla als dubtes no sanitaris més freqüents de la ciutadania, classificats per categories.
L'aplicació resol més de 100 qüestions amb respostes adaptades a la normativa actual després de la publicació del decret de l'estat d'alarma del 14 de març, així com les successives normes que s'han aprovat i la seua adaptació a la situació específica de la ciutadania de la Comunitat Valenciana.
Es responen dubtes relacionats amb el treball, la mobilitat i la circulació, l'educació o tràmits relacionats amb l'administració pública. També es dona resposta a qüestions que afecten col·lectius concrets amb informació actualitzada per a gent que treballa de forma autònoma, ropietaris d'una empresa, o treballadors i treballadores afectades per ERTO.
El cos d'inspecció i el personal de la Conselleria de Justícia actualitzarà diàriament la informació per a mantindre la ciutadania informada d'una manera clara i ràpida a través d'una font oficial, la qual cosa permet lluitar contra les notícies falses que circulen en xarxes socials.
Aquesta aplicació és gratuïta i es troba disponible a través de les plataformes de compra dels sistemes operatius mòbils Android i iOS.