El Ministeri de Sanitat reuneix les comunitats autònomes després de la resolució europea sobre AstraZeneca
L’Agència Europea del Medicament ha assegurat que la vacuna és segura i no té relació amb els trombes.
El Ministeri de Sanitat ha convocat a les 18:00 hores el Consell Interterritorial de Salut, després que l'Agència Europea del Medicament (EMA) ha dictaminat que la vacuna d’AstraZeneca és segura i no té relació amb els casos de trombes detectats després d'injectar-la.
En un comunicat, Sanitat ha informat que la ministra, Carolina Darias, compareixerà en roda de premsa a la Moncloa, després del Consell Interterritorial.
Darias havia informat que la decisió de l’EMA seria avaluada pels consellers de Salut a fi de poder reactivar el pla de vacunació amb AstraZeneca des de la cogovernança.
A Espanya la vacunació amb AstraZeneca es va paralitzar "per prudència" durant quinze dies a l'espera que l’EMA diguera si existia relació causal entre els episodis trombòtics i la mateixa vacuna, molt defensada per la comunitat científica, que fa dies que insisteix que són majors els beneficis de la vacuna que els riscos.
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
Més vist
Més escoltat
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions