Els CICU gestionen una mitjana diària de 1.524 telefonades
En total n'han atés 275.928 durant el primer semestre de l'any 2019.
Els Centres d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Sanitat Pública, han gestionat un total de 275.928 avisos durant el primer semestre de l'any 2019, xifra que suposa una mitjana diària de 1.524.
Del total de telefonades, 82.835 corresponen a emergències mèdiques, 45.289 requerien una resposta urgent i 15.453 eren consultes mèdiques. La resta d’atencions es refereix a la gestió de transports secundaris (entre centres hospitalaris) i transports no assistits, entre altres.
La Conselleria de Sanitat disposa de tres CICU (Alacant, València i Castelló), on treballen personal mèdic, coordinadors i locutors 24 hores al dia els 365 dies de l’any.
Més llegit
-
Mor un menor de setze anys en caure des d'un mur de quatre metres a la Marina de València
-
El soroll d'un triatló impedeix fer amb normalitat un examen d'oposicions a secundària
-
Tàrbena celebra la desena edició de la Festa del Parlar de Sa
-
La presa de Buseo es va desbordar 2,5 metres la nit de la dana segons un informe de la Generalitat
-
Un incendi calcina un cotxe a Torrent on viatjaven una dona i el fill, que van aconseguir eixir-ne a temps
-
L'Associació de Damnificats per la Dana Horta Sud - València accepta reunir-se amb Mazón sempre que siga a la zona zero