Els CICU gestionen una mitjana diària de 1.524 telefonades
En total n'han atés 275.928 durant el primer semestre de l'any 2019.
Els Centres d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Sanitat Pública, han gestionat un total de 275.928 avisos durant el primer semestre de l'any 2019, xifra que suposa una mitjana diària de 1.524.
Del total de telefonades, 82.835 corresponen a emergències mèdiques, 45.289 requerien una resposta urgent i 15.453 eren consultes mèdiques. La resta d’atencions es refereix a la gestió de transports secundaris (entre centres hospitalaris) i transports no assistits, entre altres.
La Conselleria de Sanitat disposa de tres CICU (Alacant, València i Castelló), on treballen personal mèdic, coordinadors i locutors 24 hores al dia els 365 dies de l’any.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Comencen este diumenge els talls nocturns a la V-31 a València per obres de rehabilitació del ferm
-
Les immobiliàries alerten que la demanda d'habitacions a València s'ha disparat pel preu dels pisos sencers
-
El canvi climàtic detrau 1.300 milions de l'economia valenciana per la sequera i l'impacte es multiplicarà per tres el 2029
-
S'obri el termini per a demanar ajudes d'emprenedoria en municipis danyats per la dana