Els CICU gestionen una mitjana diària de 1.524 telefonades
En total n'han atés 275.928 durant el primer semestre de l'any 2019.
Els Centres d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Sanitat Pública, han gestionat un total de 275.928 avisos durant el primer semestre de l'any 2019, xifra que suposa una mitjana diària de 1.524.
Del total de telefonades, 82.835 corresponen a emergències mèdiques, 45.289 requerien una resposta urgent i 15.453 eren consultes mèdiques. La resta d’atencions es refereix a la gestió de transports secundaris (entre centres hospitalaris) i transports no assistits, entre altres.
La Conselleria de Sanitat disposa de tres CICU (Alacant, València i Castelló), on treballen personal mèdic, coordinadors i locutors 24 hores al dia els 365 dies de l’any.
Més llegit
-
'The New York Times' vincula Ana Obregón amb els orígens de la fortuna de Jeffrey Epstein
-
La pluja i diversos accidents en hora punta compliquen més el trànsit als accessos de València
-
El València avança en la Copa del Rei
-
Cerdán defensa al Senat que és innocent i diu ser víctima d'una persecució "pròpia de la Inquisició"
-
'Aranzel’, paraula de l’any 2025 en castellà per a la FundéuRAE
-
‘La clau per a viure’ posa el focus en la vida als barris de nova creació