Cau un grup criminal de venda de droga a Alacant, Alcoi i Cocentaina
La Policia Nacional ha detingut huit persones i ha confiscat tres armes curtes, més de 50 quilograms de marihuana, haixix, 100.000 euros en efectiu i quatre vehicles d'alta gamma
Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant, Alcoi i Cocentaina un grup criminal compost per huit persones que es dedicaven al tràfic de drogues, i que disposaven d'armes de foc.
El grup criminal comptava també amb diverses persones que feien funcions de logística. Aquestes s'encarregaven d'habilitar espais de seguretat on emmagatzemar la droga així com d'organitzar-ne la distribució.
L'explotació de la droga es diversificava mitjançant la venda a gran i xicoteta escala, de manera que s'asseguraven uns ingressos constants de diners.
Els agents van realitzar diverses entrades i registres a Alcoi, Cocentaina i Alacant i van detindre huit dels investigats, entre ells, set homes i una dona. Cinc dels detinguts eren d'origen marroquí, i tres, espanyols. Excepte un dels detinguts, la resta tenien antecedents per fets similars i un d'ells es trobava en situació irregular a Espanya.
La Policia Nacional ha confiscat tres armes curtes, més de 50 quilograms de marihuana, haixix en menor quantitat, 100.000 euros en efectiu i quatre vehicles d'alta gamma.
Finalment, sis dels detinguts han passat a disposició judicial. La investigació està oberta per a localitzar possibles ramificacions de l'organització que s'estan investigant.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu