Castelló Ruta de Sabor suma 16 empreses gastronòmiques

La Diputació de Castelló última l'adhesió de nous participants en aquesta guia gastronòmica amb auditories que garantisquen la qualitat dels productes.

Els productes han de complir criteris de qualitat i origen
Els productes han de complir criteris de qualitat i origen

La Diputació de Castelló incorporarà a la marca de productes autòctons Castelló Ruta de Sabor 16 noves empreses. Així, en total seran ja 99 productors adherits, amb més de 250 productes de 15 sectors agroalimentaris diferents. La institució provincial enllesteix la inclusió d'aquests nous participants en la marca guia, després de les diferents auditories realitzades en els últims mesos per part dels tècnics del projecte, amb les quals es garanteix que acompleixen els criteris de qualitat i origen fixats per cada sector.

El diputat responsable de Castelló Ruta de Sabor, Pablo Roig, explica que han inclòs productes com els ous de corral, carns d'au, melons, pans especials, pastisseria i fins i tot glaçons elaborats amb aigua mineral. Així des de la Diputació es vol mostar el gran rebost gastronòmic  de què disposen les comarques de Castelló. Una immensa varietat de productes de qualitat que sumen criteris turístics a tot el procés d'elaboració.

En aquesta aposta ferma per posicionar la gastronomia com un dels principals reclams turístics, el passat més de juliol, la Diputació va anunciar la incorporació dels primers 120 establiments que configuraran el producte turístic Castelló Ruta de Sabor. A més de centres de producció visitables, trobem altres establiments com restaurants, agències de viatges, comerços, empreses d'activitats, museus i oficines de turisme que també formaran part d'aquest gran projecte per a la promoció turística de la gastronomia.

A finals de setembre, el Palau Provincial acollirà un acte en el qual es lliuraran els diplomes acreditatius de permís d'ús de la marca als nous productors i establiments subscrits.

Noves accions promocionals

Castelló Ruta de Sabor prepara ja un intens pla d'accions per a finals d'any. L'organització i participació en diferents fires gastronòmiques, programes de cuina en directe, seminaris i una ambiciosa campanya de comunicació fomentaran el consum de productes de Castelló de cara a les festes de Nadal.

També et pot interessar