Càrregues policials en la segona jornada de la vaga de funcionaris de presons a Castelló
Al voltant de 300 persones han tallat l'accés al centre penitenciari des de la carretera de l'Alcora aquest divendres.
Tensió entre la Policia Nacional i els funcionaris de la presó de Castelló aquest divendres en la segona jornada de la vaga convocada pels sindicats UGT, CCOO, ACAIP, CSIF i CIG per a demanar un increment salarial i de personal.
Efectius de la Policia Nacional han intervingut en la concentració dels treballadors a Castelló quan un piquet en què participaven al voltant de 300 persones tallava l'accés al centre penitenciari des de la carretera de l'Alcora. Segons fonts del sindicat ACAIP, el seguiment de la vaga a la presó de Castelló està sent del 100%.
D’una altra banda, a la presó de Picassent els funcionaris han fet diverses fogueres i el fum ha provocat problemes a l'autovia A-7. Fonts sindicals han informat que el 100% dels treballadors del sector de vigilància interior i al voltant del 85% dels de l'àrea administrativa han secundat la vaga en el matí de divendres.
Més llegit
-
El govern portarà al Congrés divendres dos decrets amb la renovació automàtica del lloguer i més protecció contra els desnonaments
-
Emergències gestiona 24 incidències per les fortes tempestes a la Plana d'Utiel-Requena, València i la Plana Baixa
-
Ford avisa a la plantilla: "El marge per a continuar augmentant concessions o costos s'ha esgotat"
-
Un alt càrrec va informar a Mus que en el Cecopi parlaven de perill “imminent” de Forata i minuts després “treien ferro”
-
Canvia la dinàmica meteorològica i es revertix la tendència seca
-
Troben mort al pic Gabito (Osca) un muntanyenc de Vila-real desaparegut a França