Canvis d’horari, teletreball i consum en línia: així ha canviat la pandèmia els nostres hàbits
À Punt NTC ha parlat amb l'antropòleg Albert Moncusí per a saber si aquests nous hàbits es mantindran
La pandèmia ha afectat la ciutadania amb canvis d'horaris, introducció del teletreball, noves formes de divertir-se i, fins i tot, la manera de consumir, amb més compres en línia. Amb la progressiva tornada a la normalitat, À Punt NTC ha parlat amb Albert Moncusí, expert antropòleg de la Universitat de València, per a sabersi aquests nous hàbits es mantindran o, al contrari, la societat tornarà als costums d'abans de la pandèmia.
Segons Moncusí, tot i l'impacte de la Covid-19, quan una rutina està assentada, serà difícil que es modifiquen les estructures de sempre, ja que "hem passat molts més anys sense la pandèmia que amb la pandèmia". Per tant, l'antropòleg assegura que quan es recuperen els horaris establits abans de la pandèmia, tornarà la normalitat.
Al carrer hi ha diversitat d'opinions. Mentre algunes persones consideren que aquesta pandèmia ha afectat els seus hàbits per a sempre, com la higiene de mans, la forma de consumir als restaurants i les trobades en línia, altres esperen continuar amb la vida al ritme d'abans.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”
-
La tradició de visitar el cementeri per Tots Sants es diluïx entre les noves generacions
-
El PPCV dona suport a Mompó com a candidat a les eleccions autonòmiques en cas que Mazón no s'hi presente