Cajamar pateix una incidència tècnica que afecta els canals digitals i mitjans de pagament

El grup ha anunciat en el seu compte de Twitter que espera resoldre la incidència durant el matí

Seu de Cajamar a València
Seu de Cajamar a València

Una "incidència tècnica" afecta des de fa dos dies diferents serveis de Cajamar, com els seus canals digitals i mitjans de pagament, que han quedat "temporalment inoperatius".

Segons ha informat l'entitat financera en les seues xarxes socials, els clients de Cajamar poden realitzar reintegraments en efectiu a través de caixers i pagaments amb targeta en comerços. "Lamentem les molèsties que estem ocasionant a conseqüència d'aquesta incidència", han dit. Ha remarcat, això sí, que no es tracta d'un ciberatac.

Han explicat que la "incidència" es va produir durant la matinada del dijous quan es duien a terme tasques programades de manteniment, que van afectar el desenvolupament dels processos interns dels seus sistemes.

"Sobre algunes opinions i comentaris erronis, informem amb total claredat i transparència que la situació actual no és conseqüència d'un ciberatac sinó d'una incidència tècnica interna originada en un procés de manteniment programat", han afegit en les seues publicacions.

Des que començà a fallar el sistema, Cajamar ha indicat en diferents moments que es treballa per a restablir la normalitat, si bé de moment continuen sense restablir-se els serveis financers afectats en oficines, banca digital i mitjans de pagament.

També et pot interessar