Controlat l'incendi que va provocar un llamp a Ares dels Oms
Diversos equips d'extinció terrestres continuen a la zona per a extingir-lo
L’incendi forestal declarat aquest dimarts de vesprada al terme d’Ares dels Oms, als Serrans, s’ha aconseguit controlar al llarg de la nit de dimarts. Encara que el foc no està extingit i que en la zona continuen algunes dotacions de bombers, la intervenció dels mitjans aeris i la rapidesa en l’actuació van permetre que les flames estigueren controlades passades les onze de la nit.
Així ho ha confirmat el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat, des d’on han concretat que s’han retirat els mitjans aeris, però s'hi mantenen dos equips del Consorci de Bombers i una unitat de bombers forestals.
L’incendi el va provocar un llamp de la tronada que va agranar aquest dimarts a la vesprada l’interior valencià, que anava acompanyada de molt d’aparat elèctric.
Era el segon incendi que provocaven les tempestes en poques hores. El de Venta del Moro, que ha cremat més de 1.300 hectàrees, i que ja està controlat, també es va originar arran d’una tempesta. Afortunadament, les dimensions de l'incendi d'Ares dels Oms han sigut menors que les del de la Plana d'Utiel-Requena.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Estiu amb data de caducitat
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior