Busquen un veí de 28 anys desaparegut des de dilluns a Gandia
Se'l va veure per última vegada a la zona del Molló de la Creu, a la partida de Marxuquera.
Les forces de seguretat tenen actiu un dispositiu de localització a Gandia per a tractar de trobar un veí de 28 anys que està en parador desconegut des de dilluns. Li diuen Andreu Carreres Peiró i se'l va veure per última vegada a la zona del Molló de la Creu.
La policia ha trobat objectes personals del jove en una caseta pròxima a aquest paratge, ubicat a la zona de Marxuquera. S'han habilitat tres telèfons de contacte per tal de facilitar qualsevol informació relacionada amb el desaparegut: 63344906, 685542370, i 649783837.
Els bombers estan treballant en la recerca i recorden que, durant el confinament, en aquests treballs per a localitzar persones desaparegudes només poden participar professionals.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
Un accident obliga a tallar dos carrils de l'A-7 a Manises i causa 14 km de retenció en direcció a Alacant
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
Reobri el Mercat Central amb 45 parades tancades després de l'incendi
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"