Busquen per mar i aire un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura
L'embarcació va eixir dijous del port de Gandia amb destinació Guardamar del Segura
Fa dos dies que Salvament Marítim busca per mar i aire l'únic tripulant d'un veler de nou metres d'eslora que va eixir del port de Gandia (Safor) dijous al matí amb destinació Guardamar del Segura. La dona del desaparegut va alertar divendres que no en tenia notícies des de la nit anterior.
Segons han explicat fonts de Salvament Marítim, ha indicat que l'última vegada que va parlar amb el seu marit li va dir que creia que estava a l'altura de Benidorm (Marina Baixa). Per esta raó, els controladors marítims es van posar en contacte amb tots els ports i clubs nàutics del trajecte per si l'havien vist, però la resposta va ser negativa.
S'ha activat també una cerca aèria i marítima del veler, anomenat Admirante. El primer dia hi va participar una llanxa de salvament de la Creu Roja, un patruller de la Guàrdia Civil i una embarcació i un helicòpter de Salvament Marítim.
Les mateixes fonts han assenyalat que, este divendres a la nit, l'112 els va posar en contacte telefònic amb el tripulant, que va explicar que estava en el veler i que tenia bot salvavides, bengales i molt poca bateria, però no va facilitar-los la posició.
Durant dissabte han continuat les tasques de recerca, amb dos helicòpters i un patruller de la Guàrdia Civil, que s'han ampliat tant al nord i al sud del trajecte com a l'interior de la mar, però de moment no han pogut trobar-lo.