El bus entre Alacant i l’aeroport torna a funcionar les 24 hores del dia per la gran afluència de turistes
La línia C6 que dona servei cada 20 minuts amplia la freqüència cada hora durant la matinada
Alacant recupera la connexió en autobús amb l’aeroport amb un servei 24 hores els set dies de la setmana. La línia interurbana que donava servei fins aquest dijous des de les cinc de la matinada fins a mitjanit augmenta les connexions amb un bus cada hora durant la resta de la matinada per tal d’atendre l’increment de turistes que arriben a la ciutat. Aquesta franja horària va desaparéixer amb la irrupció de la covid l’any 2020.
L'Alcoiana, empresa concessionària del Grup Vectalia, ha habilitat en el seu web els nous horaris que entren en vigor aquest dimecres amb les parades corresponents, totes dins del terme municipal d'Alacant D'aquesta manera, la primera eixida de la parada de la Porta de la Mar es fa a les 23:20 hores, la segona a les 00:20 i, així, de manera successiva fins a les 6:20 hores. A partir d'ací, les eixides es fan cada 20 minuts fins a les 22:20 hores.
En el sentit, invers, la primera eixida des de l'aeroport està programada a les 23:00 hores; la segona a les 00:00 hores, i així una eixida cada hora fins a les 7 del matí. A partir d'aquesta hora, es repeteixen les eixides cada 20 minuts.
La programació de vols nocturns per les connexions oferides per les aerolínies amb el Regne Unit i altres ciutats del nord d'Europa provoquen un augment de passatgers que necessiten traslladar-se fins a Alacant, de manera que amb l'ampliació del servei d'autobús s'ofereix una opció de mobilitat alternativa als taxis, ja que l'aeroport alacantí no té connexió ferroviària a costa del desenvolupament de la futura variant de Torre del Pla. A més, el servei nocturn de l'autobús també facilitarà els trasllats fins a les instal·lacions aeroportuàries als treballadors.
Més llegit
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
Comencen els talls de trànsit nocturns per la rehabilitació de la pista de Silla
-
Ponts fins a quatre vegades més llargs: la dana obliga a redissenyar-los
-
Calor generalitzada i avís taronja per màximes de 40 graus al litoral i l'interior sud de València
-
Dilluns, més calor
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
Més vist
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
Adeu a La Fonteta
-
29.06.2025 | Informatiu nit
-
Últimes operacions per a convertir un barco en vivenda turística a la platja de Sueca (III)
-
29.06.2025 | Informatiu nit | L'oratge
Més escoltat
-
29.06.2025 | Línia de fons
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
27.06.2025 | “Gran Pantalla”: cinema de neumàtics i gasolina
-
27.06.2025 | “Una cançoneta i mo n’anem”: homenatge a ABBA
-
29.06.2025 | Amunt i avall | Primera Part
-
30 de juny - Hong Kong torna a pertànyer a la Xina (1997)