Extingit l'incendi que es va declarar diumenge a Aras de los Olmos

L'alcalde apunta a un llamp com a possible causa del foc, que es va originar prop de la CV-35

L'incendi es va declarar al terme d'Aras de los Olmos este diumenge a la nit
L'incendi es va declarar al terme d'Aras este diumenge a la nit / Facebook de l'Ajuntament d'Aras de los Olmos

L'incendi que es va declarar este diumenge a la nit a Aras de los Olmos ja està extingit, segons ha confirmat el Consorci de Bombers de València cap a les 12:30 hores d'este dilluns. Els efectius han pogut sufocar les flames per evolucionar de manera positiva els treballs de la nit. Segons ha informat l'alcalde, Rafael Giménez, la caiguda d'un llamp pot estar darrere del foc, que ha afectat una zona pròxima a la CV-35.

En el control del foc han treballat durant tota la nit set equips de bombers, tres dels parcs del Consorci de l'Eliana i Paterna i quatre dotacions de bombers voluntaris de Titaguas i Chelva. Així com una brigada forestal BRIFO i una unitat de bombers forestals de la Generalitat, a més de diversos caps, segons ha detallat el Consorci de Bombers de València.

Cal recordar que este dilluns hi ha risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana. A més, s’esperen tempestes, amb possible acompanyament elèctric i ràfegues fortes de vent. Esta circumstància s’afig a la sequera del terreny, determinant per a propagar-se les flames en cas d’incendi.

També et pot interessar

stats