Un conductor drogat mata amb el camió una jove de vint anys al carrer de la Vall de Ballestera a València
La Policia Local investiga les causes del sinistre mortal, ocorregut a primera hora del matí, i els primers indicis apunten que la víctima travessava correctament pel pas de vianants
Accident mortal a primera hora d'este divendres a la ciutat de València: un camió ha atropellat amb resultat fatal una persona al carrer de la Vall de la Ballestera, prop de l'Hospital 9 d'Octubre. La víctima és una jove de vint anys, segons ha confirmat la Policia Local de València a À Punt. A la zona dels fets s'ha desplaçat una unitat d'atestats per a esclarir les circumstàncies del sinistre, però les primeres indagacionms apunta que la dona travessava el carrer pel pas de vianants en el moment en què el camió, que s'incorporava a l'avinguda, l'ha envestit. La víctima ha quedat estesa a terra i ha mort pel colp rebut.
El succés ha ocorregut cap a les sis de la matinada, segons han contat fonts policials a este mitjà. El Centre de Gestió de Trànsit de l'Ajuntament de València ha informat a les 7:14 hores que s'ha hagut de tallar momentàniament l'avinguda en direcció cap al carrer del Mestre Rodrigo. Un equip d'À Punt s'ha desplaçat fins al lloc dels fets i ha comprovat que el vehicle implicat és un camió de repartiment de grans dimensions de l'empresa DHL.
La Policia Local ha sotmés el conductor a un test de drogues, que ha donat positiu. Per esta raó, ha quedat detingut per un delicte d'homicidi imprudent i contra la seguretat viària. Segons sembla, la víctima es dirigia a la feina quan l'han atropellada. Creuava el carrer pel pas de vianants per a anar a la parada d'autobús que hi havia a la vorera d'enfront. És aleshores quan l'ha atropellat el camió de manera molt violenta, pràcticament l'ha passada per damunt. La víctima ha mort quasi en l'acte i els equips sanitaris desplaçats d'emergència no han pogut fer res per salvar-li la vida.
L'atropellament hi ha mobilitzat un gran dispositiu, amb agents per a controlar el trànsit, l'equip d'atestats i, fins i tot, unitats de la Policia Nacional. Poc després de les 08:30 hores arribava el cotxe fúnebre per a alçar el cadàver i emportar-se'l.