Atenen set persones per inhalar fum en l’incendi d’una casa d'acolliment a Rocafort
Els afectats han pogut eixir per si mateixos de l'edifici
Set persones han sigut ateses aquest dissabte de vesprada per professionals sanitaris després d'haver inhalat fum en l'incendi d'un habitatge d'acolliment de Rocafort (Horta Nord), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València.
Entre les persones que han requerit assistència hi ha dos treballadors, tres familiars d'acolliment i dos policies.
L'habitatge pertany a l'ONG Obra Mercedària a Rocafort i en el moment de l'incendi hi havia a l'interior dues famílies i diversos treballadors, han informat les mateixes fonts.
Els bombers han extingit el foc i han ventilat la casa, sense que haja sigut necessari cap rescat perquè els afectats han eixit per si mateixos de l'edifici.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"
-
Un accident obliga a tallar dos carrils de l'A-7 a Manises i causa 14 km de retenció en direcció a Alacant
-
Reobri el Mercat Central amb 45 parades tancades després de l'incendi