Arranca la maquinària de la il·lusió: els bombos del sorteig de Nadal arriben al teatre
El Teatro Real rep els aparells que trauran les boles guanyadores del sorteig del dia 22, que repartirà més de 2.500 milions d’euros en premis
Comença a posar-se en marxa la maquinària de la il·lusió. Al Teatro Real de Madrid comença a respirar-se l’ambient del sorteig més esperat de l’any, l’extraordinari de Nadal, del 22 de desembre. Els bombos que contindran les boles amb els números guanyadors han arribat aquest dimecres al teatre. Enguany aquest sorteig repartirà 2.500 milions d'euros, bona part dels quals en el primer premi, de quatre milions la sèrie. À Punt retransmetrà aquest sorteig, que dona el tir d’eixida a Nadal, en una programació especial.
Amb els bombos, també han arribat les boletes dels números, les dels premis, i també l'embut i els bombos que seran els encarregats de traure la il·lusió. Al bombo gran es posaran les boletes dels 100.000 números que se sortegen, mentre que al bombo xicotet, es posaran 1.807 boletes dels premis, entre les quals hi haurà la dels quatre milions de la grossa. En eixe mateix bombo també estarà el segon premi, que es veurà recompensat amb 1.250.000 euros la sèrie, i el tercer, que repartirà 500.000 euros la sèrie.
Els bombos i la resta de materials per a dur a terme el sorteig de Nadal es custodiaran amb fortes mesures de seguretat les 24 hores del dia en una sala del teatre fins al dia 21 a la nit, quan passaran a l'escenari del teatre, on tindrà lloc la màgia de la grossa l’endemà.
L’activitat a les administracions de loteria és, a hores d’ara, frenètica. Es calcula que cada valencià gastarà, de mitjana, 77,64 euros en dècims, segons els càlculs de la Societat Estatal de Loteries i Apostes de l'Estat. Molts apuren fins als dies previs al sorteig per a emportar-se una participació, per això aquests dies són quan més aqueferades estan les administracions de loteria.
Programació especial en À Punt
À Punt retransmetrà el sorteig de Nadal en directe, en un programa especial presentat per Maties Muñoz i Amparo Fernández, que durant tot el matí connectarà amb els punts de la Comunitat Valenciana tocats per la sort. La ràdio, per la seua banda, també ha preparat una programació especial per a acostar l'última hora dels premis, que també es podrà seguir a través del web d’À Punt.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
30.06.2025 | A la fresca
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part